zondag 10 februari 2013

Review action pallet

Hoi,
vandaag heb ik voor jullie een review over de nieuwe action pallet.
Zelf heb ik 1 pallet gekozen en als je benieuwd naar het review bent moet je zeker verder kijken.


 


 
 
Ik heb het pallet gekozen in nummer 04 Color me Crazy en dit is een heel mooi kleurrijk pallet.
Het pallet koste maar 1,50 euro en bevat maar liefs 18 mooie kleuren.
Je had nog meer palleten maar ik heb deze gekozen omdat ik al heel veel bruine tinten heb en nog niet heel veel kleur , en dit palet bevat heel veel opvallende kleuren.
Volgens mij heb je iets van 4/5 palleten en die verchillen allemaal van kleuren.
je hebt dus deze die ik heb en je hebt ook bruine tinten.
 
Hier nog een foto van alle 18 kleuren, ik vind de pigment heel goed voor 1,50 euro.
De eerste rij kleuren die zijn het minst gepigmenteerd en de laaste rij (4e) zijn het meest gepigmenteerd.
Het pallet bevat ook nog 2 kwastjes die ik zelf niet gebruik maar altijd handig natuurlijk :)
Ik vind de verpakking ook heel erg luxe.
'
Het pallet bevat veel opvallende kleur :
roze
rood
oraje
geel
blauw
groen
paars
 
veel opvallende kleuren dus.
Over het geheel zou ik zeker een pallet kopen .
Je kan ze dus kopen bij de action voor 1,50 euro en er zijn rond de 4/5 keuzes.
Dit was mijn eerste review ,
ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Wil je nog iets dat ik moet reviewen laat dan een reactie achter
liefs bobbie
 

(alle fotos heb ik zelf gemaakt :)  )



16 opmerkingen:

  1. leuk meschien kan je voort de kleuren op je hand swatsjen (of hoe je het ook schrijft zo kunnen we de pigment nog beter zien ga zo door xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het zou tof zijn als je ze ook zou swatchen, dan zie je de pigmentatie inderdaad beter. Verder heb je een leuke blog meid!
      Keep up the good work! ;)

      Verwijderen
    2. ik ga volgende x swatchen ahhaahh ik was het vergeten maar bedankt voor de reactie
      liefs,
      bobbie

      Verwijderen
  2. woow ik ga het kopen !!!
    trouwens bobbie hoe zet je meer lezen ik wil dat ook want ik krijg altijd van die lange artikelen als ik een artikel schrijf en ik wil het klein houden dus hoe doe je meer lezen aan maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry dat ik dit beantwoord maar ik weet het ook naast een video invoegen staat een tekentje met een scheur erin dat heet jump break invoegen daar klik je op waar je wil en dan heb je het.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. Hee bobbie leuke blogpost,
    jammer dat alle plaatjes zo door elkaar gaan en niet alles evenwijdig is.
    Maar dat is mijn mening

    liefs fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heee bobb .
    leuke blog maar jammer van de plaatjes en de typfouten zoals oraje . maar daar kun je wat aan doen

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! je hebt alleen heel veel spelfouten en rare zinnen het leest daarom niet fijn maar gewoon veel blijven oefenen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool hier ga ik zeker naar kijken!!!
    Ik heb ook een blog: www.my-sweet-blogxx.blogspot.nl Wil je eens een kijkje nemen? Xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leukk !!
    Die pallet gaa ik ook kopen erg mooi :)
    Volgende misschien even op je hand swatchen kunnen wij zien of gepigmenteerd is of niet

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk! misschien volgende keer met swatches, en wat meer foto's ook bijvoorbeeld van het kwastje zelf hihi
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je een blog hebt Bobbie! Maar wow, 1,50 ik ga hem sowieso kopen. Misschien wel in 2 kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke review, ik ga het pallet denk ik ook kopen. Maar dan in een ander kleurtje! Maar het is idd wel jammer dat er geen swatches bij staan. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heee, ik heb een vraagjee
    jij hebt ; hoofpagina - about me - contact.

    hoe kan je die andere pagina's er bij doen?

    BeantwoordenVerwijderen