zondag 10 februari 2013

Wie ben ik??

Hooi,
ik ben Bobbie en dit is mijn eerste blogpost (Yeah)


En vandaag ga ik wat over mezelf vertellen .


Ik ben dus Bobbie en ik ben 12 jaar
7 maart word ik al weer 13 jaartjes.
Ik heb zelf een youtube acount( bobbielovesbeauty)♥
Ik maak daar beauty, fashion , lifestyle en more op.
Als je meer over mij wilt weten moet je op mijn  youtube kanaal kijken :)
Ik ga foto's maken met een Canon en ik film met een sony camera.
Op deze blog komen beauty, fasion and lifestyle videos.
Reviews,ootd,looks,unboxing en nog veeeel meer.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik een blog ben begonnen.
Ik ga 2 a 3 artikels per week doen want ik heb ook huiswerk en natuurlijk mijn youtube.
Ik zit in de 1e en wil gtaag dus goede cijfers halen.
Dit was mijn eerste artikel en ik hoop dat jullie het leuk vonden
Laat een reactie achter :)
social media:
youtube: bobbielovesbeauty
                randomwithbobbie
                bobbiextutuorials

instagram:  bobbiexrandom

blog:     bobbielovesblogging/blogspot.com


Heb je nog vragen of wil je iets naar me opsturen ??
mail dan naar: bobbiestam@live.nl  en ik beantwoord ze.
liefs bobbie♥

(fotos heb ik zelf gemaakt)
het sneeuwde vandaag (YEAAH)
 
MIJN CAMERAAAAAAAAAAAAAAA


Doeii

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. jaa alleen het kan nu niet meer want het lichtis nu niet goed

      Verwijderen
  2. haahh nee deze is van mijn vader en mag ik gebruiken helaas kan hij niet filmen ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes meid! met je school, youtube en natuurlijk je blog! ik blijf je volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeii super leuk dat je nu een blog hebt
    ik heb je al super lang gesubt op yt :)

    BeantwoordenVerwijderen