woensdag 13 februari 2013

Review Fogan

hoi mensen,
vandaag voor jullie een review over 6 producten van Fogan.
Als je er beniewd naar bent blijf dan zeker door lezen






Mischien weten jullie het al, ik heb een winactie met FOGAN.
En als je die unboxing hebt gezien weet je ook dat ik nog 6 andere producten had gekregen.
Ik heb namelijk om te reviewen 2 nagelakken 1 blush 1 foundation 1 oogshaduw palletje en 1 lipgloss uitgekozen.
Fogan is een merk die alleen maar makeup van 1 euro verkoot .
We gaan beginnen met de blush:

Deze blush is heel mooi knal roze en is in nummer 03.

De verpakking vind ik er heel erg mooi en luxe uitzien.

De blush zelf is heel erg fijn en goed gepigmenteerd.
Mischien zelfs een beetje te gepigmenteerd hahah.



Hij komt zoals je ziet heel mooi roze over als je hem swatchs.
1 nadeel is dat hij heel moeilijk opengaat , dat vind ik heel jamemr.
Hij ruikt ook heel lekker maar al en al zou ik hem zeker kopen.

Dan deze foundation ik vind hem fijn alleen hij ziet er een beejte cheap uit.
Als eerst de verpakking ziet er echt heel cheap uit heel lelijk vind ik.
Maar het product is heel erg fijn hij brengt dik aan  en hij past zich aan aan de huid.

Ik heb nummer 02 en het is precies de goede kleur.
Hij ruikt een beetje gemishj maar dat maakt niet zo veel uit.
Ik vind de verpakking niet mooi maar het product is heel erg fijn.


 Dan dit oogshaduw palletje in  nummer 01 ik vind het een mooi palletje alleen de pigmentatie is minder.
Dat komt ook omdat het lichte kleuren zijn.

Er zit ook nog een kwastje in die erg fijn voor 1 euro.
Ik zou hem niet opnieuw kopen want de kwaliteit vind ik niet echt geweldig.





Dan dit super mooie paars/roze nagellakje.
In nummer 38.
Deze bevalt mij heel erg goed want hij is goed dekend naar 1 laagje en de kleur is echt super mooi.



Ik zal deze zeker kopen in 1 woord: WAUW.



Dit is de swatsh.



Dan dit mint blauwe nagellakje in nummer02.
Deze vind ik echt super mooi .
Hetzelfde als het andere nagellakje in 1 woord:

Hij dekt minder dan het roze nagellakje maar wel gewoon goed.


Als laaste deze roze lipgloss in nummer 24.
Deze dekt minder maar heeft wel een mooie glans.
Hij ruikt ook heel lekker en de verpakking ziet er goed uit.

Zeker een aanrader als je nog niet veel lipgloss hebt en niet te veel te besteden hebt.







Dit was het review van de 6 fogan producten, ik vind het zeker het geld waard (1euro)
Kijk even op de site van fogan en bestel iets.

Goede pigment en luxe verpakking


liefs,
bobbie


wil je ergens een review over??
laat een reactie achter!!!


11 opmerkingen:

  1. Hey Bobbie! Ik heb die blush ook, hij is echt PRACHTIG! xxx Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeejjjjj Bobbie, je maakt echt hartstikke leuke reviews en andere dingen op je blog. Het enig wat mij een beetje op valt zijn de spelfouten. Het maakt niet heel veel uit maar het staat professioneler als je ze niet hebt. Ik hoop dat dit niet te onaardig overkwam.
    XX mede Amsterdammertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey bobbie leuke rivieuw je bent echt goed ik heb ook 1 blog kijk daar even alemaal op : allesoverbeautyx.blogspot.hu xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leeuk alleen heb je heel veel spelfouten en die foto waar je je nagels met die mintgroene lak hebt gelakt kan echt niet :$

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke post! & mooie blog heb je.
    ik volg je, volg je terug?
    xliefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow want een mooie kleuren en goede post nu weet ik ok wat ik moet kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen! Het zou wel leuk zijn als je gewoon van alles een review maakt, behalve de lipgloss (:
    XO bymaika.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat turquoise lakje vind ik heel mooi!
    x http://modeaccro.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb al die dingen ook gekocht behalve de nagellak en ik ben der ook heel blij mee x

    BeantwoordenVerwijderen