donderdag 21 februari 2013

Review cheek en lips lipgloss van model co

Hoi allemaal,
vandaag voor jullie weer een review maar als eerst sorry dat ik een week niks heb gepost maar dat kwam omdat ik geen inspiratie en geen zin had :D
Maar vandaag kwam de glossybox binnen en had ik dus nieuwe producten om te testen.
Ik heb ook een nieuw kanaal gemaakt voor youtube en dat is : becalmandbeyourself, en dat is nu mijn hoofkanaal dus abonneer dan zeker op.
Vandaag voor jullie dus een review over de cheek lip tint van model co.
Als je er beniewd naar bent moetje zeker veder kijken.

De verpakking vond ik heel leuk en ik was gelijk benieuwd naar het product.
Wat het dus eigelijk is is een lipgloss in een tube.
Maar ook een vloeibare blush
De liplgoss/blush heb ik dus bij de glossybox gekregen en is van Model co.
 
Ik kwam er net pas achter dat het ook een blush is super leuk natuurlijk.
Hij kost 18,50 en dit is de fullsize dus niet goedkoop!!
Ik vind hem heel fijn werken voor lipgloss en blush.
 
Als je erin knijpt komt er een rode vloeistof uit.
En als je die uitsmeert word hij roze.
Ik vind dat hij een mooie pigment heeft maar niet te veel .
Als je hem op je mond smeerd geeft hij een matige rode/roze kleur.
 
 
Zo ziet hij eruit als je hem uitsmeerd maar hij is in het echt iets lichter en meer rozig.
Ik vind hem voor blush heel erg mooi en voor lipgloss ook.
Als je hem opdoet op je wangen komt hij heel naturel en mooi over.
Hij ruikt ook nog heel lekker zout naar snoep en aardbei en bessen enzo.
Dit was mijn revieuw ik ben erg tevreden met het product .
Jammer dathij duur is maar het is zeker het geld waard .
Liefs,
bobbie
 
 
 
 
 
 
                                                                                                
                                                                                                      



 

5 opmerkingen:

  1. leuke review bobbie! ik kreeg die ook vandaag in de glossybox! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig dat het een blush en lipgloss in 1 is! Het is wel behoorlijk prijzig x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke review!
    xliefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke review ! Maar misschien is het ook leuk als je het ook laat zien als je het heb aangebracht op je wangen/lippen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor de liebster award.
    http://beautyandglossy.blogspot.nl/2013/08/liebster-award.html

    Ik hoop dat je het leuk vind
    Gr. Jennifer van Beautyandglossy

    BeantwoordenVerwijderen