dinsdag 12 februari 2013

Review nieuwe Dupe van de beautyblender van essence

hoi mensen,
vandaag voor jullie een review over de nieuwe beauty blender van essence.
Als je er benieuwd naar bent lees dan zeker veder:)

 
Mischien hebben jullieer wel over gehoord :de beauty blender.
Essence is erbegin februari ook mee gekomen.
Het is een soort spons waar je je makeupmee kan aanbrengen.
 
Wat je eerst moet doen is hem nat maken (dan word  hij groter).
Daarna moet je hem droogdeppen en is hij klaar voor gebruik.
Het is bedoeld om bb cream ,foundation of concealer mee aan te brengen.
Het is heel handig want je brengt het dippend aan zodat het er"echter" uit ziet.
 
Het is best een groot rondje dus je kan veel in een x aan brengen.
Het boven puntje gebruik je voor onder je ogen en plekken waar je moeilijker bij komt.
Je kan hem dus kopen bij essence voor 3,99 euro.
Ik vind hem heel fijn werken om bb cream mee aan te brengen.
Ik zou hem zeker kopen.
Dit was mijn review , als je ergens een review van wil moet je een reactie achter laten.
Liefs,
Bobbie
 
 

 

5 opmerkingen:

  1. heej bobbie,
    ik heb ook een eigen blog
    http://www.demibeauty4-ever.blogspot.nl/
    maar ik maak geen filmpjes op youtube maar zou je een keer iets met mij samen willen doen een battle voor een naturele look,
    Liefs,
    demi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog is te druk. En ik zou langere reviews schrijven. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super handige review, ik wil hem ook graag halen. Alleen bij mijn kruidvat is ie er niet. Dus ga even kijken bij andere kruidvaten.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar kan je die kopen dan? xx

    BeantwoordenVerwijderen