maandag 11 februari 2013

Review essence lip cream lipgloss

Hoi mensen,
Vandaag voor jullie weer een review en dit keer over de nieuwe lipglossjes van essence.
Als je benieuwd bent naar het review blijf dan zeker door lezen.

 

 
Er zijn sinds kort dus nieuwe lipglossjes van essence .
Het zijn matte lip creams die veel pigment afgeven.
Ik heb er 2 meegenomen in  nummer 01 Velvet Rose en in nummer 02 smooth berry.
 
 
Als eerst je kan ze dus kopen bij essence(kruidvat) voor 2 euro per stuk.
Deze lipglossjes zijn anders dan normaal want deze geven extra pigment.
Het is een soort van lipstick in de vorm van een lipgloss.
Ik ga beginnen met nummer 01, dit is een mooie roze peachy liploss.
 
Zoals je kunt zien heeft het geen tuitje maar een borsteltje
Zelf vind ik dat fijner bij een lipgloss.
Ik vind het kleurtje heel mooi en speciaal.
 
Zoals je kunt zien is hij heel erg gepigmenteerd.
Het is ook minder plakkerig dan de andere lipglossjes van essence.
Het heeft dus een heele mooie matte kleur die goed uitkomt op je lippen.
Ik zal deze lipgloss zeker kopen want hij is mooi gepigmenteerd en heeft een mooie kleur.

 
 
Dan de volgende dit is numer 02 en is een mooie rode kleur.
Als je een lichte rode lipstick/lipgloss zoek is deze geschikt voor jou.
Zelf draag ik niet te opvallende lip kleuren naar school, maar deze kan nog net vind ik.
 
 
Zoals je kunt zien is deze ook heel mooi gepigmenteerd.
Hij komt rood/roze op je lippen over.
 
 
 
Dit was mijn review over de nieuwe lipglossjes van essence.
Als je ze ziet liggen zal ik ze zeker kopen voor 2,00 euro.
 
Vragen , tips of iets anders??
laat een reactie achter
 
 
dan nog ff iets willen jullie mijn blog volgen want ik heb nu maar 1 volger :)
liefs,
bobbie

 
 
 

4 opmerkingen: